Dag 4 - En bild på vad du har för kläder just idag.

Jag vet att jag suger på att blogga. Man kan ju tycka att det borde vara ganska lätt när jag håller på med denhär listan men lättare sagt än gjort för mig iaf! Har haft väldigt svårt att komma på 10st sanningar om mig själv så jag hoppar över den just nu iaf, kanske kommer senare någon gång. Eftersom att jag låg hemma sjuk hela förra veckan hade jag heller inga direkta spännande outfits då och efter dess har jag glömt bort helt enkelt. Tog dock en bild på gårdagens ena outfit men hann aldrig lägga upp den bilden så här kommer istället en bild på det jag hade igår på skolan och sedan även det som jag har på mig just nu. Nu ska jag iväg på 50årskalas/middag så vi höres en annan gång! adiooos

(vet att bilderna är väldigt dåliga men dom är

tagna med mobilkamera så dom får duga..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0