my head told my heart "Let love grow" But my heart told my head "This time no"

alltså blogga är verkligen inte min grej egentigen.. det kanske märks lite hehe? jag undrar lite granna varför jag fortsätter men är ju faktiskt lite kul ibland ändå! har nog inte hänt så speciellt mycket häpnadsväckande sen sist jag skrev iaf. är hur mycket som helst i skolan nu och än är det vääldigt mycket som ska göras bort innan det är lov igen! nämen jag ska inte klaga för nu är det i alla fall heelg! Nu sitter jag och har precis återupptäckt hur gott kalaspuffar är-  ska snart bege mig mot staden där jag ska möta upp linn och freddeee som jag ska kika på sofias modevisning meed! ha det braa så länge, heeejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0