6:e maj

hallåhejsan!
denna vecka har hittills inte varit alltför party så har därför inte haft något att skriva här. har kanske inte det nu heller egentligen men tänkte försöka iaf. veckan började somsagt lite tugnt och har fortsatt på samma sätt. Att vi har hur mkt plugg som helst att göra bort innan lovet gör väll inte något bättre heller för den delen. i veckan har vi iaf gjort bort sista delen i engelska nationella för i år. det känns sköönt. idag har jag varit med linn på maxi en liten sväng. vart lite sittandes på donken också med massa prat osv. precis vad jag behövde, tack för det! imorgon är det helg och jag har inget speciellt planerat förutom en liten trip till övik över dagen på lördag. tror det blir bra, känns skönt att komma bort från denna stad lite även fast det bara blir en snabbis. lite variation iaf. nu börjar jag få slut på ovärda saker att skriva så jag avrundar. hadet bra tills en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0