Lost in space

Tjolahopptjolahej, jag känner att jag har vart lite oaktiv här nu några dagar men jag har inte riktigt haft tid. igår var det valborg och då vart det först tacos sen lite festligheter hemma hos linn. trevligt hade jag även fast kvällen hade kunnat sluta liite roligare för min del. heehe! idag har jag inte gjort något alls, har legat i soffan/sängen hela dagen lång och kollat på Avatar bland annat. lite efter kanske men tycker att den var bra iaf! ikväll blir jag nog bara hemma som det verkar just nu iaf. tycker egentligen inte alls om att vara själv men just ikväll känns det trots allt ganska skönt. kan kanske bjuda på lite bilder från gårdagen senare om jag hittar någon som ser nogorlunda ut iaf haha! nämen ni får ha en bra fortsatt bra första maj iaf, soolong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0