Come back when you can

Det som jag tycker är jobbigast med att blogga (förutom rubriken) är att komma på hur man ska börja skriva, allt känns bara töntigt haha. detta vart också en ganska töntig början men bättre än ingen alls iaf kanske! hursomhelst. denna vecka har varit grymt chill, två skoldagar för min del och det är redan helg igen. det gillas starkt! mattenationella idag gick dock inte sådär suuper bra om jag får säga det själv. från början gick det väll ganska bra men uppgifterna på slutet var hur svåra som helst tycker jag!! men vi har ju faktiskt en del kvar sen att göra också så där blir det väll förhoppningsvis ett par poäng med! nog om deet. jag tycker att alla som har tidningen VF hemma ska ta och leta fram den och läsa lite om linn. eller så klickar ni bara in här. ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är ju ganska fint väder ute så jag hoppas att något dyker upp iaf men vi får väll see helt enkelt! avslutar med denna bild som är tagen typ igår. eller hur var det haha? tider var det iaf!




Kommentarer
Postat av: Linn

haha sötdu :D

2010-05-12 @ 18:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0