Where I fall is where I land

tjolahopp tjolahej alla glada?
idag känns det som jag har hunnit med ganska mycket faktiskt. älskar att vi slutar kvart över tolv på torsdagar sen att det var kalasfint väder idag med gör ju bara saken bättre. provet idag gick faktiskt bättre än väntat, även om jag myttade ihop en hel del men tror det kommer gå bra ändå! hittade endel saker idag på stan faktiskt. eller hårspray och sminkborttagning var väll mer eller mindre ett måste, men hittade mig även en fin glittrig mössa som införskaffades. jag gillar den, kanske dags att börja använda mössa nu? bättre sent än aldrig brukar man väll säga. ikväll har jag även suttit ett tag med bästa linn på wayne's och pluggat lite spaanska. tror att jag lärde mig en hel del på det faktiskt men vi får se. imorgon är det helg och sista dagen innan lovet, känns riktigt bra faktiskt. även om fredagen är den längsta skoldagen så brukar den gå rätt fort undan så håller tummen för att även denna gör det. avslutar detta inlägg med en stekig bild på linn! tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0