Live your dreams, life's waiting for you

vart ingen frilufts dag för min del idag. kändes bra mkt mer lockande att stanna hemma i sängen några timmar till än att åka till bräntberget när vädret inte riktigt var det man hade hoppats på kanske. så fort snön börjat smälta undan liite så kommer det ännu mer.. förhoppningsvis smälter allt bort en gång för alla riktigt snart. största delen av denna dag har spenderats i sängen/soffan tittandes på oc. hade egentligen tänkt passa på att plugga lite men tror jag behövde en dag för mig själv och bara ta det lugnt. har en hel hög skolarbete som väntar nu ikväll men vi får se hur det blir med det. kommer säkert hitta på en ursäkt att skjuta upp det ännu längre som vanligt. imorgon är det iaf fredag igen och det gillas. vad som händer i helgen har jag ingen aning om men brukar alltid dyka upp något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0