I can't find the words to explain,

jag har tänkt på en sak. kan det komma hur mycket snö som helst igentligen? känns som att det typ borde ta slut snart egentligen. jag menar det har snöat halva vintern, hela helgen och det bara fortsätter. inte helt ok faktiskt. nu är jag less på vintern, sommar skulle verkligen inte sitta helt fel just nu. aja vi går mot ljusare tider nu iaf och snart också varmare förhoppningsvis! imorgon har vi skidor på idrotten... vi får se hur det slutar helt enkelt!
idag hade jag tänkt vara duktig och göra klart frågorna till kommunikationen men tror nu det blev så? njääe inte riktigt. men har ganska bra anledning iaf. Mamma skulle skjutsa hem mormor från sjukhuset (där morfar nu är inlagd. hoppas du blir bra snart igen!!) och bad oss följa med för att försöka muntra upp henne lite. det hela slutade med pizza hemma hos mormor vilket var gaanska najs igentligen. det tog iofs inte hela kvällen men var så sjukt trött när jag kom hem så att sätta sig med plugg då var uteslutet. är sjukt tröttnu med så nu ska jag sova!
godnaaaatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0