Cause I'm Mr Brightside

hade inte riktigt tid att skriva något här igår så tyckte att föregående sjuukt stekiga bild fick räcka för en dag. en bild säger mer än tusen ord brukar man väll säga haha? denna helg har iaf varit riktigt bra. fredagen började lite små random och slutade hemma hos micke där jag em och qvist spenderade natten. åkte hem ganska tidigt på dagen och tog en powernap för att sedan åka ut och möta upp linn i det underbara vädret! vart en promenad till strömpilen där jag hittade en tröja. gårkvällen var också riktigt trevlig! party hos linn med massa trevligt folk. längesen jag hade så kul måste jag faktiskt säga. kan slänga in lite bilder senare om jag får tag i några. vart en hel del sådana tagna om jag inte minns fel. idag har jag vaknat upp hos sofia, skjutsat mormor till sävar och legat i soffan och kollat film. riktigt skönt faktiskt. och så kan man nog sammanfatta min helg. lyckat med ett ord. ikväll ska jag lägga mig tidigt och sova läänge i min egna säng. två tummar upp för det. nu har jag inget mer att skriva så jag säger hejjsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0