when the drugs don't work no more you get high on life, that's what they say when you´re feeling down

känner mig inte lika depp längre så kan skriva lite snabbt innan jag ska dramig mot linniii.
idag har jag vart på stan med henne faktiskt, lika trevligt som alltid. kom hem igen med två par leggins/tights, mina gammla (som igentligen är nya dom med) har gått och fått ett ganska stort hål redan såå när jag hittade två par för 149kr på bikbok slog jag till på dom.. haha ovärt igentligen kanske men leggins är det enda byxliknande jag använder nuförtiden såå tror det blir bra. en subway macka fick också slinka med hem heehe!
nä nu måste jag nog gå och klä på mig för min skjuts kommer om ungefär 5min! så vi höres en annan gåång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0