Get lost and then get found or swallowed in the sea

oj nu kom man äntligen in här, har inte gått så bra när jag försökt tidigare idag. anyways.
hade religionsprov igår och haha, jadu kan inte riktigt säga att det gick så bra som man kunde hoppats på men ska jag vara helt ärlig så orkar jag inte riktigt bry mig! idag hade vi världens chilldag igentligen, två lektioner står på schemat på torsdagar. 9:50 - 12:15. inte heeelt fel! Kommunikationen är typ bara flumm och john våran svenskalärare gaanska chill han med! idag satt vi och pysslade typ hela lektionen. haha jag klagar inte!
nu återstår bara den längsta dagen på veckan sen är det heeelg. ska bli grymt skönt! har inget speciellt inplanerat vad jag kan komma på förutom att det blir att äta pizza men moa, emelie och kanske några fler. ska kanske ner på staden på lördagen med, får se vad som händer annars!
nu ska jag kolla på någon film sen tror jag att det blir sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0