Each broken heart will eventually mend

Har ni tänkt på hur snabbt allting kan förändas igentligen. allt som känns så himla bra ena stunden kan bara en liten liten stund senare vara ett rent helvette. tycker det är läskigt hur allt bara kan falla på en enda sekund i stort sett. känns som man verkligen inte kan vara säker på något alls här i livet. vet inte riktigt vad jag jag försöker få ut av dethär inlägget men jag vet inte, har tänkt på det ganska mycket på senaste tiden. kanske är det för att det är just precis så mitt humör ser ut nuförtiden. går från att vara asglad till att vara ledsen och må skit helatiden och jag är less på det men jag vet inte hur jag ska få det att sluta. öppen för förslag om någon har nått fint tips iaf! :)
nä nu blir det sängen, lite sömn kan nog behövas trots allt! natti

Kommentarer
Postat av: mkt anonym, jag vet :)

vi brukar samfatta det med tre kvinnliga bokstäver :D

2010-02-18 @ 11:59:41
Postat av: mer anonym

bokstavera

2010-02-18 @ 17:53:11
Postat av: sara

haha söt..

pms?

2010-02-18 @ 19:49:48
Postat av: super anonym

ser inte bakrunden ut att vara bilder på kvinnans könsorgan med äggledare osv?

2010-02-18 @ 23:31:33
Postat av: sara

hahaha med lite fantasi kanske

2010-02-19 @ 08:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0