i will follow you into the dark

idag har varit en random dag men endå en ganska bra sådan! har träffat en heldel folk jag aldrig brukar träffa, amanda var tex en av dom. ojojoj vad längesen det var man träffade henne säger jag bara!! blir nog kanske tilloch med till att träffa henne imorgon! haha vi får se hur detta slutar. idag var nog både världens chilligaste och mest ovärda skoldag hittills. en av dom iaf. började 10 i 10 som vanligt, hade kommunikation där jag inte gjorde ngt alls (som vanligt där med) sen på svenskan fick vi en hemuppgift så vi behövde alltså inte vara på skolan och göra den ens haha. det som suger nu dock är att vi har inte mindre än TRE igentligen stora skrivuppgifter att göra klart inom några veckor tjoho. det taggar vi! men tanke på att jag inte gjort ngt alls på någon av dom ungefär så kommer nästa vecka bli ett riktigt helvette. även fast vi är lediga måndag-tisdag. haha aja bara att tagga till nu.
imorogn är det ju helg iaf och det ser jag fram emot, blir grymt skönt som vanligt. nu har jag inte mer att skriva så hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0