forever young

idag känner jag mig duktig. har städat heeela mitt rum nu så nu är det fint igen! kan lova att det var ett tag sedan alla mina kläder inte låg på min sackosäck (stavning?) tex. passade på medans det snöade ute och för att den som jag i princip alltid spenderar lördagsförmiddagarna på staden med är i sundis, tråkigt men sant! hunnit med att måla naglarna svarta har jag också gjort och jag förstår att intressesmurfarna hoppar väääldigt högt nu! :)
ikväll vet jag inte vad jag ska göra. gårkvällen vart lugnt så vore trevligt att hitta på ngt nu idag men vi ser väll! nu ska jag hoppa in i duschen iaf trorjag sen blir det nog lite how i met your mother heehe. hadet bra!

Kommentarer
Postat av: Linn

Två otraditionella helger på rad, det håller inte.

2010-02-28 @ 13:39:43
Postat av: sara

nej igentligen inte :(

2010-02-28 @ 14:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0