Can't seem to let you go

då var man hemkommen efter en ytterst trevlig kväll/natt/morgon med några av mina kära klasskompisar hos sandra i obbola! tacos, "jag har aldrig..", musik, himmla massa skratt och annat trevligt han vi med. vart även endel sömn, på golvet för min del men det var faktiskt rätt skönt det med! måste säga att jag är väldigt glad över att jag hamnade i den klassen jag gjorde då alla verkligen är jätte trevliga och jätte bra personer. man blir bara glad av allihoppen. eller nästan iaf men haha!! sjuuuukt skönt att vi ör lediga idag och imorgon iaf, har tom vart duktig och fått lite engelska gjort idag. typ stolt! har dock en hel del kvar plus två andra uppsatser som väntar, mumma!! nä dom får jag ta tag i senare. den dagen den sorgen helt enkelt :)
nu ska jag hoppa iväg och kleta på lite smink och fixa lite sen ska jag träffa bästa linn, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0