Can't escape this hell

jaha nu är det söndag kväll igen då och en ny vecka står runt hörnet. helgen har varit bra iaf, varsomsagt med mina bästa bönor även igår kväll. igår gjorde vi inte så mycket, vi satt mest och var trötta och segade oss och försökte hitta på ngt kul att göra. slutade med en promenad till staden och mc donalds iaf! inte den mest händelserika lördagskvällen kanske men jag hade trevligt endå! idag har det vart fiiint väder men jag har vart inne och tvättat större delen av de ljusa timmarna så hann inte riktigt ut och njuta eller vad man ska säga haha.. en vecka kvar till alla hjärtans dag nudå iaf, inget planerat än så länge, kommer säkert bara sitta hemma och leka emo men vi får väll se vad som händer , den som lever får se hur det blir med det! nu har jag tråkigt och ingen verkar vara direkt social heller så min renbäddade säng känns mer och mer lockade faktiskt. tröttheten är inte alltför stor kanske men det kommer det med hoppas jag.. här kan ni få några bilder från förra våren, fick någonslags liitenliiten vårkänsla idag så kanske passar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0