They say time heals everything, but I'm still waiting

goderafton i stugorna. jag vet inte om jag har speciellt mkt att skriva idag egentligen men tänkte att jag kan ju försöka iaf. hade engelska nationella idag som säkert alla andra ettor. vet inte om jag kan säga att det gick varken bra eller dåligt men nu är det iaf bortgjort och det känns skönt. Bara läs/hörförståelsedelen kvar nästa vecka nu då. annars har det inte hänt något speciellt idag, hade hål typ hela dagen sen efter skolan åkte jag till mormor och tvättade och åt god mat. lax och potatis är verkligen inte helt fel! nu sitter jag och mekar med min spotify spellista lite granna och taggar valborg lite smått även om planerna fortfarande är oklara! ska meka vidare nu så vi höres en annan gång! (ska föresten fixa en roligare design eller iaf någon slags header men har inte haft orken till det ännu,) tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0