Our time is running out

tänkte bara säga en sak att nu på lovet orkar jag inte skriva något här varje dag. har knappt suttit vid datorn alls dom två senaste dagarna känns det som och när jag väl gjort det har jag inte orkat skriva något. mitt lov har hittills varit bra iaf. igår var jag på stan med linn och köpte en present till sofia som vi senare träffade och gav dom två fina paketen till. senare på kvällen åkte vi till sandra där vi slingade sofias hår. i ca tre timmar. drygt var det med det vart fint tillslut. idag har jag bara tagit det lugnt och trallat runt här hemma. la en ansiktsmask, rakade benen osv. faktksit riktigt skönt. imorgon låter det som att det blir paradisbadet med lite folk och det tror jag blir awesome. skriver mer om det senare och ska frösöka få med mig kameran så kommer förhoppningsvis hem med lite bilder. men vi ser! ni får ha det så bra iaf puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0