You always smile but in your eyes your sorrow shows.

nuu är det helg och jag är glaad! är ingentligen lite småcoolt om man tänker på hur mkt vädret påverkar en, eller påverkar mig iaf! tex på morgonen, jag kan väll inte direkt påstå att jag har ett bra morgonhumör och jag kan ju lova att om det regnar/är dåligt väder ute så blir det inte direkt bättre. haha nämen hade spanska nationella idag (sista nationella provet i 9an!!!!), tycker det var riktigt svårt faktiskt, önskar att jag kunde säga att det känndes bra men det gjorde det verkligen inte. aja vi får väll se hur det blir med det!

ikväll blir det nog kanske till att göra ngt med folket eller såå. var ett tag sen nu faktiskt känns det som! kanske inte igentligen men om man tänker på hur mkt vi gjorde helatiden förut såå! tror jag lovade min moder att jag skulle följa henne ner på stan också en sväng men är inte hundra, känns tråkigt att bara sitta inne när det är såpass härligt väder ute men vi får väll allt se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0