With one foot stuck in the past..

hejsanhoppsan  mina ytterst fåå läsare haha! alltså det märks verkligen bara mer och mer helatiden nu att det iiinte är länge kvar tills sommarlovet, lektionerna blir bara slappare och slappare för varje dag men jag ska inte klaga! har typ knappt något plugg kvar nu heller, bara slöjduppsatsen eller vad man ska säga (som jag iofs inte har börjat med ännu) och musiken då. men inget av dem känns jättestressande direkt såå! kort vecka nu också, vi går ju bara måndag-tisdag-onsdag så en tredjedel är ju faktiskt redan avklarat!! till helgen blir det kulturnatta blandannat och jag linn och em tänkte fortsätta på våran "lagamat" tradition. haha vi får väll se vad det blir för spexad efterrätt denna gång ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0