I'd give all I have just to get you to stay.

goderafton kanske man kan säga vid dethär laget? tisdag idag iaf alltså 2/3 av veckan gjord!! fick sluta tidigare även idag. skolan är faktikst sjukt ovärd nu i slutet. på biologilektionen tillexempel så hade krister ordnat en slags "skattjakt" och skatten eller vad man säger var glass, haha han är endå lite söt han! efter skolan tramade jag och linn hem till mig och satte oss och övade lite på våran låt (som vi förövrigt ska spela upp imorgon på musiken) med gitarren. linn följde även sin lilla tradition med en kopp tee medans jag satt och knappade på datorn, mkt socialt jag vet! imorgon har vi sista nationella provet i nian också, spanska hör och läsförståelsen nämneligen. det är inte taggat kan jag lova!
aja nu ska jag nog sätta mig och skriva lite på våran kära slöjduppsats eller ngt liknande hadet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0