You taught my heart A sense I never knew I had

nu har min blogg gått och fått en tråkig design igen men jag orkar inte ha domdär ränderna längre fick typ ont i huvet av dom eller ngt!  haha nämen ni får en roligare både header och bakgrund en annan dag när jag har tråkigt!

imorgon är det skolavslutning också, sista dagen med 9d på hagaskolan. det känns rätt sorgligt faktikst. hade avslutningsmiddag med klassen också på droskan. var typ andra avslutningskvällen vi hade men det var ritkigt trevligt även denna gång.  haga-challenge igår vann min klass för andra året i rad också men brännbollen idag gick väll inte fullt lika bra kanske haha. aja skitsamma vi förlorade inte alla  matcherna iaf!

börjar halv tolv imorgon med att samlas på skolan också innan vi vandrar iväg till kyrkan, så man får ju en liten sovmorgon! hoppas på fint väder iaf även fast varken smhi eller tv4vädret visar det. men verkar inte bli något regn iad? aja vi får väll se hur det blir lär ju visa sig!

Kommentarer
Postat av: sofia

hah man ville ju typ lämna wo men det var ganska kul att spela med,,

taack!! du&micke var jättefina också!:)

2009-06-12 @ 13:27:28
URL: http://linasofiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0