090616

hallåhallå alla glada? vart en "hemmalökarkväll" för min del igår, hade först tänkt åka iväg och träffa lite folk men orkade inte sätta mig på cykeln och trampa i väg när det verkligen hääällde ner regn ute. istället låg jag och kollade på A walk to remember, det är en av dom bästa/finaste filmerna jag sett tror jag. har du inte sett den rekomenderar jag verkligen det! det är en såndär film som man kan se flera gånger utan att bli less på, eller jag kan då det.
 
vädret verkar vara lite bättre nu iaf(eller det regnar då åtminstonde inte) men jag saknar soolen som inte verkar ha lust att titta fram överhuvudtaget. aja inte mkt att göra åt den saken. idag blir det kanske till att vara med micke(!!) annars bara ta det lungt igen tror jag, var rätt skönt endå faktiskt. fast lite tråkigt också såklart!. nämen ni får hadet mina vänner bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0