7:e januari

var ju somsagt och såg på Australia i måndags och den var faktiskt riktigt bra. mycket bättre än jag hade väntat mig måste jag säga! så tack så mkt till linns mamma som bjöd oss!! gårdagen spenderade jag först med amanda och vid klockan fyra började vi vandra ner mot staden där vi skulle möta upp linn andreas micke tore emelie johan och nicke för att handla lite mat och sen gick vi till micke.. trevligt som vanligt med middag singstar och mkt skratt! Idag tänkte jag
 
och linn att vi skulle vara lite nyttiga så vi bestämmde oss för att träffas redan klockan tolv vid simhallen. igentligen gillar jag inte alls att simma men det var faktiskt ganska trevligt idag! kanske berodde en hel del på sällskapet också! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0