But just because they can't feel it too doesn't mean that you have to forget

hejhopp har inte vart på blogghumör på senaste tiden så har därför inte skrivit något heller!
har skrivit två av nationella proven i svenska denhär veckan som alla andra 9or i sverige! gick väl sådär, kunde gått bättre men också betydligt sämmre! har gått och dragit på mig en förkyldning vilket känns jäkligt drygt men vi har ledigt imorgon också så har ju en extra dag att vila upp sig på! :)

vad som händer ikväll vet jag inte, borde nog bara va hemma och ta det lungt men det känns riktigt tråkigt. saknar ju linni också som vart i sundis i helgen men hon kommer ju hem igen nu ikväll så!
nu ska jag gå och fixa lite mer te tror jag, hadet bra kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0