that's just how it is and how it is always been..

hajhopp, har inte varit så aktiv här nu några dagar(okej det brukar jag väll direkt aldrig vara) men jag har haft en skitvecka. varför har jag inte tänkt gå in på men.. har spanska provet och ena matte provet bortgjort, skönt känns det väll men hade kunnat gått rätt mkt bättre speciellt på spanskan.  har även blivit av med skorna mina idag vilket känns ganska så tråkigt. kom in i omklädningsrummet idag efter idrotten och då var mina och 4par andra skor plus a-ks väska. känns riktigt jäkla fult om jag får säga det själv men vissa verkar ju ha ett riktigt kul liv? :)

nu äre iaf bara en halv skoldag kvar sen äre det helg och sportlov! i helgen bär det av än en gång till tores stuga med vännerna och denna gång ska kameran också med hade jag tänkt! ska snart gå och packa ner lite saker inför imorgon.
ha en bra helg om vi inte hörs något mer innan söndag då jag kommer hem igen.. kram

Kommentarer
Postat av: sofia

glatt sportlov eller hur man nu säger! (a)

2009-02-27 @ 17:47:18
URL: http://linasofiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0