Someday I'll wish upon a star, wake up where the clouds are far behind me

godagens!
denhär dagen kommer "förhoppningsvis" bestå av en jääkla massa plugg. jag säger förhoppninsvis för att jag aldrig riktigt sätta mig ner med allting och även fast jag gjort det så äre ytterst sällan jag kan koncentrera mig på just det och för att jag verkligen borde plugga idag för att slippa sitta varjedag efter skolan då man är så pass less efter dagen. på de få dagar som är kvar innan lovet har lärarna lyckats proppa in ett spanska prov, två matteprov, en svenska debatt och en so läxa. men det är bara att härda för somsag snaaaart är det loov!!!
ha en bra dag era sötisar (:

Kommentarer
Postat av: sofia

haha du kan ju säga de,,dra en liten "vitlögn" (a)

2009-02-22 @ 23:39:08
Postat av: sofia

haha brabra, det låter extremt bra!

haha mycket bra de blev här nu (a)

2009-02-23 @ 18:38:55
URL: http://linasofiamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

hhaha de var ju skickligt! ;p

2009-02-23 @ 22:43:13
URL: http://linasofiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0