1:a Februari

också var även denhär helgen slut.. vart med vännerna somvanligt. pizza på fredagen och igårkväll firade vi p och s som båda fyllt 16år nu i veckan.. Idag har jag även hunnit med en halvlång promenad med emelie och micke. mkt trevligt var det fast på slutet vart det rätt så kallt så jag småsprang sista biten in i trapphuset. denna vecka ska vi ha två nationella prov i svenska vilket innebär att vi kommer missa båda våra sovmorgonar denna vecka vilket suger men istället har våran mkt snälla mentor krister sagt att vi får sluta vid lunch på tisdag så jag klagar inte!

resten av kvällen ska jag spendera på mitt rum instängd med datorn i hopp om att inte åka på en släng av influensan (igen) efter som att både mamma och malin har vart/är sjuka. ha en bra söndagskväll allihopa
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0