Yesterday you told me 'bout the blue blue sky

tjabbatjenahallå! var somsagt med linn och em igårkväll och hade det allmänt mysigt framför tvn med en massa sex and the city och mumsiga smoothis (stavning!?) Tog inga bilder men kanske kan få nån av dom som gjorde det att skicka lite senare eller något liknande hehe (A).vi började denhär dagen med en promenad till öb vilket faktiskt var riktig skönt sen gick jag och linni tillbaka till mig ett tag för att senare lifta med modern min till obs för att kika lite där. kom hem med en burk kaktus och citronsorbet som är huuur gott som helst och lite annat smått och gott!  oklart vad som händer ikväll men något hoppas jag iaf på för det känns trååkigt värre att sitta hemma och lööka..

   
                           
en såndär satt vi och kollade på, blev bara första skivan men det är alltid ngt! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0