Every second I'm without you I'm a mess

Hejsanhoppsan, hehe var ett tag sen jag skrev ngt nu så tänkte att det kanske är dags att "börja om" igen! söndagar är väll ganska kända som "städar och pluggar dagen" och min dag har väll bestått av iaf lite plugg iaf vilket känns rätt så bra. fyra skoldagar kvar till påsklover nurå ska bli riktigt skönt kan jag lova! Har inga större planer direkt men lär väll bli att vara med folket ngt i guess! I helgen har jag varit med folket (som vanligt) = alltid lika trevligt! först på fredagen här hemma hos mig sen igår hemma hos kral. mkt tårt/kladdkaks bakande vart det också då både micke och karl fyllt år och jag linni och em ville ju inte bryta våran lilla tradition! Mkt fina vart dom måste jag säga haha, och goda! kan slänga in några bilder kanske om någon är intresserad!
  
mina bästa i alla lägen<3
 
och två av våra fina "bakverk" ;D

Kommentarer
Postat av: Linnii

Du bloggar, kuuul =)=)=)

Ni är mina bästa :*

2009-04-05 @ 22:02:25
Postat av: sofia

haha ja han äger!

2009-04-06 @ 00:18:19
URL: http://linasofiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0