this is the way that i say that i need you, this is the way that i say i love you, This is the way That I say I'm Yours

hallåhallå, nyss kommit hem från maxi och innan dess ett besök hos mormor och morfar. känns som om jag har gått omkring heladagen(har ont typ överallt) vilket jag igentligen inte har men det kan väll ha sina anledningar det med. gårkvällen var iaf mkt trevlig men har tyvärr inga bilder för somvanligt glömmde jag kameran hemma. fårse om jag kan "sno" nån av linn å em sen kanske hehe! har en heldel plugg att göra nu idag ocksp igentligen för somvaligt skjuter jag alltid upp allt till sista stunden och får stressa då istället. aja får se hur det blir med den saken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0