27september

hej hej ,
jag är jätteoaktiv jag veet men jag har typ alltid en massa annat för mig. Iallafall.

Denhär veckar har vi inte haft en enda vanlig lektion utan vi har haft en temavecka. Temat var
"Hållbar utveckling". Vi har sett på filmer, lyssnar på föreläsningar, gjort en undersöning osv.
Varje nia hade även en egen inriktning i varje klass och min klass hade om social hållbar utveckling
som handlar väldigt mkt om bland annat Fairtraide. Tråkigt var det många stunder men det var nytttit att
få höra och jag lärde mig nya saker..

Idag tänkte jag mig ner på stan ett tag med linn för jag måste bland annat köpa ett par nya byxor!
Ska skriva mer ikväll om jag kommer ihåg.. Ni får ha en härlig daag.
pusshej

Kommentarer
Postat av: Pauline

tack sara du får oxå ha en mys dag! puss!

2008-09-27 @ 12:29:43
URL: http://norrlandsjantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0