tretiondenovember

oj nu var det visst ett tag sedan jag skrev något här..
denhär veckan har rullat på ovanligt snabbt måste jag säga, jag tyckte nyss att det var förra lördagen och jag och em skulle gå på bio. I torsdags var det frilufts dag på skolan och jag spenderade dagen med linn på Iksu där vi gymade lite och körde ett pass med body pump. 

I fredags kväll var jag och flickorna hos emelie där vi hade en tjejkväll med fruktsallad, skratt, film och en massa mer. det var super trevligt ochdet känns som om det var länge sedan det bara var vi som gjorde något bar vi  :) Igårkväll skulle jag linn emelie andreas johan tore och nicke åka och "våldgästa" micke men det slutade med att alla åkte hem till mig och körde singstar till typ klockan två. ska ladda in bilderna lite senare haha jag har några riktigt heta måste jag säga!

Idag har jag en hiimla massa plugg att göra, fårse hur mkt jag orkar med, ska nog och åka och handla på ica maxi om någon kände sig sugern på att vetadet..
Ha en trevlig första advent pussochkram


Kommentarer
Postat av: em

skicka bilderna du tog igår sen? =D

2008-11-30 @ 20:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0