tolvtedecember

sämst upptatering jag vet men jag har bara inte orkar skirva något på ett tag. Men nu ärdet bara en vecka till jullovet och vi har gjort bort alla prov osv så nu hoppas jag på att få krafterna tillbaka. Nästa vecka kommer bli väldigt chill och veckan börjar med Bräntiskampen på måndag, TAGGA TAGGA. Sen har jag gått och blivit sjuk också, har dragit på mig en förjävlig hosta och är halvfebrig, Kul, jag som hade tänkt springa omkring på stan hela helgen och söka julklappar men men får ta det till veckan istället. Har spenderat dagen med att ligga i soffan, knarka värktableter och sett på the o.c. var ett bra tag sedan jag såg det och jag hade nästan glömmt hur bra det är..
ha en bra helg kramhejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0