regn, regn också lite till regn..

Hallå,
jag är väldigt less på vädret vi har varje dag här! Det är kallt och blåsigt och regnigt.
BLÄH säger jag bara! Hade bara lektioner halva dagen idag sen gick hela skolan iväg till
Gammlia och kollade på en fotbollsmatch! Det var Sveriges pojkar 93or som mötte Finland.
Det vart väldigt kallt att sitta stilla så vi gick hem när andra halvlek började. Fråga mig inte vem
som vann men när vi gick var det då 1-0 till sverige.
Åkte ner på stan lite senare med modern och kom hem igen med ett nytt täcke.
Hon tyckte tydligen att jag behövde det.

Imorgon är det helg igen, sköönt , men jag vet dock inte vad jag ska göra än.
Det lär visa sig hur det blir! Ni får ha en trevlig helg allihopen
s


Kommentarer
Postat av: linns mamma

Hoppas att det nya täcket kan värma upp dig så att du kommer igång, som du önskar!

PS. Linn sover hos Amanda inatt. DS. det vill säga: gå till Amanda o överraska!, närhelst du får lust!!

/Linns mamma

2008-08-30 @ 22:05:11
Postat av: Linn

Här också?!?!?!?!?!

Alltså vad fan äre för fel på henne.

Ta bort kommentaren plz?

2008-08-31 @ 12:37:53
URL: http://spinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0