back to basics

Första riktiga skoldagen avklarad då. Början på dagen var väl sådär och jag kan säga att jag inte 
var på topphumör! Fick bland annat veta att vi kanske kommer få ännu en ny spanska lärare.
Nämneligen är det så att våran spanska grupp har fått byta väldigt lärare väldigt ofta medans dom
andra spanskagrupperna har haft samma nästan hela tiden. Jag är lite småless på det.
Resten av dagen var väl lite bättre och vi hade tydligen reflektions eftermiddag och fick sluta vid kl ett.

Har varit med Linn på stan ett bra tag idag. Köppte lite grejjs faktist!
ett vitt linne, en typ blågrönturkos blus/skjorta, svart sjal och en kajalpenna.
Tittade förbi mormor och morfar en snabbis också och så kom jag hem med en
av morfars gammla lite sådär urtvättade skjortor som var riktigt skön och jag tycker den var fin också.

Nu ska jag nog snart ta och börja dra mig mot sängen och läsa boken Eclipse som jag hämtade från
bibblan idag. det blir spännande.
Sov gott kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0